Мляко с какао за всички, които знаят какво искат и как да го постигнат
Кой би отказал една чаша мляко с какао? Убедени сме, че много хора свързват напитката със своето детство, но днес тя не се води за отживелица. Напитката продължава да бъде актуална и да радва малки и големи със своя уникален вкус. Освен, че ухае приятно и се пие с голяма наслада, напитката е полезна и в здравословен аспект.
Може би до момента не сте си давали сметка за този факт, но сега е момента да поправите грешката. Ако искате да се чувствате добре всеки ден и да се радвате на живота с пълни сили, трябва да научите за всеки дребен детайл, с който се свързва страхотното питие мляко с какао.
Комбинация от мляко с какао, която няма равна в 21 век
За да отговорим на абсолютно всички ваши въпроси, ще ви предоставим резултати от едно от изследванията, които са пряко обвързани със силата на какаото.
Проведени са 4 паралелни проучвания, целта на които е била да се съпостави бързината и степента на възстановяване на мускулите в човешкото тяло веднага след физическо натоварване при прием на различни питиета.

Какао
Резултатите са били красноречиви. Те са доказали, че пийването на мляко с какао служи за възстановяване работата на мускулите много по-бързо в сравнение с други питиета.
Силата на какаото надминава дори тази на специалните напитки за спортисти, които те редовно употребяват за възстановяване.
Експерти са категорични, че в млечната напитка има всичко необходимо, което е нужно на тялото, за да го дари с енергия и да достави белтъчини и въглехидрати на мускулната тъкан.
И това не е единственото качество на любимото на поколения българи питие. То е способно на много повече.
Млякото възобновява баланса на калций, калий и магнезий, които доказано се губят чрез потта по време на физическо натоварване.
От друга страна какаото изобилства от мастни киселини, въглехидрати, малко кофеин и растителни протеини. То е надежден източник на полифеноли, които са известни със своите антиоксидантни свойства.
Целият този състав е в подкрепа на здравето. Благодарение на вкусното питие се стимулира сърдечната дейност, оказва се положително влияние върху обмяната на калция и йода в организма, действа като вид диуретик, оказва антибактериално и противовъзпалително действие.
В какаовите зърна се откриват слаби антидепресанти, които се наричат фенилетиламини. Всеки, който пие мляко с какао, ще снабди тялото си с витамини от група В, витамин А, С и Е. Изобилства още от желязо, магнезий, манган, цинк и мед.

Марта Савова е журналист с дългогодишен опит, предимно ориентиран в сферата на здравната и потребителската тематика, социалната политика, изкуството, културата и икономиката. За контакт ползвайте имейла ѝ: martasavova@yandex.ru. За информацията си се допитва до своите съветници в медицинските среди, сред които има професори, а също и материали на webmd.com, nhs.uk, kp.ru и други авторитетни източници.

