Ползи от бирата, за които дори не сте подозирали
Бирата е любимо питие на хора по цял свят. У нас то често се предпочита, но и често се счита за нещо вредно, което трябва да се ограничи до минимално количество.
Ползи от биратаСпрете да се притеснявате, защото е време да научите цялата истина. От този момент нататък с още по-голям кеф ще консумирате това толкова любимо питие, без което не можете.
Пийте и се лекувайте – възможно е! От вас не се изисква нищо. Оставете всичко в ръцете на бирата. Тя ще се справи по-добре от всеки друг.
Няколко ползи от бирата, които са доказани научно
Мисловна дейност: с помощта на питието ще повишите своята креативност. Вярно е, че бирата няма да ви направи по-умни, но пък ще ви накара да се замислите сериозно, когато се наложи да бъдете активни.
Сърдечно-съдова дейност: в този случай обикновено се посяга към вино, но бирата далеч не е за пренебрегване. От нея също има ефект, когато говорим за сърдечно-съдови болести.
Установено е, че всички онези хора, които пият бира в умерени количества, успяват да намаляват риска от развитие на такива заболявания с до 42%, в съпоставка с въздържалите се.
За да постигнете максимални резултати, пийте по една биричка всеки ден. Нека тя да бъде с близо 5% съдържание на алкохол.
Бира и диабет: връзката между питието и болестта отдавна не е пазена в тайна. Направено е изследване от холандски учени. В него са взели участие 38 000 представители на силния пол.
Резултатите са били повече от красноречиви. С редовната употреба на умерени количества бира участниците в проучването да повишили имунитета си към болестта диабет тип 2. Запомнете обаче, че тук ключовата дума е умереност.
Камъни в бъбреците: това е най-неприятното нещо, което може да сполети човек. За жалост обаче нито един от нас не е застрахован.
Само с една-две бири дневно ще бъде намален риска от поява на камък в бъбреците с до 40%. Действието на питието се свързва с честото посещение в тоалетната. По този начин се стига до нормално функциониране на бъбреците.
За дълъг и щастлив живот: питието е чудесно за тази цел. Италиански спортни лекари разкриват, че пенливата напитка увеличава мускулната сила. За ден е добре да се пие по един литър, за да се стигне до положителен ефект.
Освен това бирата влияе положително и върху половия живот. Тя дарява със щастие, повишава настроението и е перфектна за освежаване. Толкова много ползи от бирата надали сте очаквали, че може да съществуват.

Марта Савова е журналист с дългогодишен опит, предимно ориентиран в сферата на здравната и потребителската тематика, социалната политика, изкуството, културата и икономиката. За контакт ползвайте имейла ѝ: martasavova@yandex.ru. За информацията си се допитва до своите съветници в медицинските среди, сред които има професори, а също и материали на webmd.com, nhs.uk, kp.ru и други авторитетни източници.

