Високомазнинна диета за ситост през целия ден
Високомазнинна диета може би ужасява огромен брой от хората, които в момента четат тази уникална по рода си статия. Ще ви предоставим важна информация, с помощта на която ще осъзнаете, че всичко чуто до този момент е било просто един мит. Точно така е!

Високомазнинна диета
Абсолютен мит е твърдението, че мазните храни ни правят по-дебели и отпуснати. Не е важно същинското съдържание на калории в този вид храна, а как всъщност организма ги приема и усвоява. Не е възможно да се преяде с подобен тип храни, тъй като те са страшно засичащи. Установено е, че дори един човек да се насили да преяде с животинска мазнина, това много трудно би могло да се случи.
Тялото не е в състояние да я усвои. То доста бързо ще ви освободи от нея, като я изхвърли заедно с изпражненията дневно. Основната храна не бива да бъде под формата само и единствено на въглехидрати. Дори от тях да не се пълнее и те да са чудесен източник на здраве, с течение на времето тялото ви ще смята, че системно се подлагате на гладуване.
По пътя на логиката следва, че организмът би трябвало да се запаси с определеното количество мазнина, за да се изпълним с енергията, която е необходима. Най-голямата грешка, която допускат хората в днешно време, е съчетанието между мазнини и въглехидрати. Даваме ви едни прост пример – съчетание между пържени картофи и сметана води до дисбаланс в организма.
Ако започнете да го правите редовно, вие единствено ще складирате приетата мазнина заедно с целия остатък от енергията, която сте отделили от въглехидратите. Още един мит, свързан с приема на мазна храна, е че тя води до инфаркт. Всъщност тази теория не е вярна. Направено е изследване за високомазнинна диета, което категорично сочи, че няма връзка между приема на мазнини и сърдечни удари.
Проучването е направо в Япония преди 4 години. У нас през 2010 е установено, че високомазнинна диета не би могла да навреди на хората, тъй като с подобен вид храни е невъзможно да се преяде и съответно да се стигне до тежки последици. Организмът се чувства сит през целия ден и на всичкото отгоре в мазнините се съдържат витамини. Пример: Кравето масло е мазнина, която е с богато съдържание на витамин от група K2.

Марта Савова е журналист с дългогодишен опит, предимно ориентиран в сферата на здравната и потребителската тематика, социалната политика, изкуството, културата и икономиката. За контакт ползвайте имейла ѝ: martasavova@yandex.ru. За информацията си се допитва до своите съветници в медицинските среди, сред които има професори, а също и материали на webmd.com, nhs.uk, kp.ru и други авторитетни източници.

…