Ужас, моделка губи крака си заради дамски тампон

Да, тази красива жена е загубила крака си заради дамски тампон!

За да се сведе до минимум отрицателното въздействие на дамските тампони на тялото, тяхната употреба не трябва да надвишава 8 часа и по време на цикъл те се редуват с дамски превръзки.

Днес ние говорим за тампоните –  женски хигиенни продукти, които са станали толкова популярни през последните години, защото  се ползват с лекота и удобство.

Въпреки това, най-вероятно, не всички жени  обръщат внимание на предупрежденията върху опаковките на тампоните от производителите, а именно, че употребата им може да доведе до така наречения синдром на токсичния шок.

Ужас, моделка губи крака си заради дамски тампон

Ужас, моделка губи крака си заради дамски тампон

Това е рядка бактериална инфекция, която може да повлияе на тялото и дори да доведе до смърт, ако липсва подходящо лечение.

И наскоро това е довело да загубата на крака на  американския модел Лорън Уасър.

Какво е синдром на токсичния шок?

Болестта е свързана с използването на тампони (без спазване на предпазни мерки), и е свързан с бактерията Staphylococcus Aureus.

По принцип, тази бактерия присъства върху кожата  на определени места.

Лекарите смятат, че около една трета от хората, живеещи на планетата, имат този вид бактерии в тялото си, но не страдат от някакви здравословни проблеми, причинени от нея.

“Фигурин

Проблеми с тези бактерии се появяват, когато се променя заобикалящата ги среда, и те попадат в необичайна топлина, което води до тяхното нарастване  – те отделят  токсини, които  носят риск за здравето.

И, странно, тази среда се създава лесно с помощта на тампоните, в които с течение на времето се натрупва течност и това провокира нарастването на бактериите.

В същото време, ако не се обърне внимание на болестта и нейните симптоми, бактериите буквално унищожават тялото, защото  една жена не може да разбере какво се случва с  нея.

Лорън  Уасър вече е платила цената със своето здраве, а сега иска да сподели историята си със света, за да бъдат жените са по-предпазливи при използването на такива привидно безвредни  тампони.

Това е нейната история …

Това е красивата Лорън.

Това е красивата Лорън.

Тъжната история на Лорън Уасър започва 3 октомври 2012 г., когато тя се е почувствала много отпаднала, като грип. В същото време тя започва и нейната менструация и тя ползва тампони.

На определена възраст всяко момиче е запознато от майка си как да ползва тампони, и, разбира се, с това, че те трябва да се сменят на всеки три до четири часа, за да не се навреди на здравето ви.

През нощта Лорън спи – на сутринта майка и я намира паднала на пода.

Това е чудо, че тя е все още жива, лекарите казват, че още 10 минути и момичето щяло да е мъртво.

Тя е откарана в болницата с температура от 42 ° С, с висок риск от сърдечен удар.

След като състоянието й се е подобрило, лекарите са направили необходимите тестове и е поставена диагноза – синдром на токсичния шок.

За съжаление, по това време инфекцията вече е довела до гангрена в момичето. Кракът е трябвало да бъде ампутиран.

Тъжно, нали?

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *