От антибиотиците се напълнява

Още една причина да не прибягваме неоснователно до употребата на антибиотици

Според статия в сп. „New Scientist“ злоупотребата с антибактериални препарати може да стане причина за напълняване.

Възможно е това да е свързано с факта, че антибиотиците намаляват количеството на полезната микрофлора в чревния тракт. Освен другите функции, които изпълнява, тази микрофлора ни предпазва и от наддаване на тегло.

От антибиотиците се напълнява

От антибиотиците се напълнява

Изследване с лабораторни мишки на учени от Нюйоркския университет показа, че приемането на антибиотик кара животните да наддават на тегло. Според експертите причина за това е намаляване на Т-лимфоцитите на имунната система. А датски учени пък установиха, че децата, които приемат антибиотик до шестия месец след раждането си, са по-склонни към закръгляне през следващите 7 години.

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *